Over ons

Thuiszorg is maatwerk. Samen zoeken we actief naar een passend antwoord op uw zorgvraag. U krijgt daarvoor één contactpersoon, dat is uw aanspreekpunt, om uw wensen kenbaar te maken en vragen te stellen. Omdat we met kleine teams dichtbij onze cliënten werken, kunnen wij zorgverlening op persoonlijke basis waarmaken. Dat is belangrijk. Uw welzijn, uw zorgvraag en zelfstandigheid staan immers centraal. De medewerkers Primazorg Den Haag voeren hun werk zo goed mogelijk uit. Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen.


Praat erover met onze medewerker

Bij klachten adviseren wij u dit eerst met de medewerker te bespreken. Meestal lost het probleem zich door zo een gesprek te voeren al op. Of neem contact op met de direct leidinggevende.


Komt u er niet uit met onze medewerker?

Dan kunt u contact opnemen met de directe leidinggevende van de betrokken medewerker.