Gezocht Huishoudelijke Hulp Medewerkers
In Den Haag, zijn we op zoek naar enthousiaste hulpen in de huishouding, die huishoudelijke taken bij de mensen thuis verrichten Als hulp in de huishouding krijg je eigen cliënten toegewezen volgens een vaste planning. Je verzorgt bij hen bijvoorbeeld de was, het strijkwerk, de afwas en maakt de badkamer en het toilet schoon. Onze cliënten rekenen op kwaliteit, maar ook opeen gezellig praatje en persoonlijke aandacht. De werkdagen en tijden zijn in overleg.
Welk werk je moet doen, is met iedere cliënt afgesproken. Deze afspraken kunnen worden aangepast als dat nodig is. Je neemt vooral de huishoudelijke taken over die cliënten niet meer zelf kunnen. Je schrijft in een logboek de dingen die je gedaan hebt.
Werktijden
De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Je kan en mag zelf bepalen hoeveel uur je wilt werken en welke dagen je beschikbaarheid opgeeft.
Functie eisen
Je hebt ervaring met het uitvoeren van huishoudelijke taken. Daarnaast heb je kennis van hygiëne en de meest gebruikte schoonmaakmiddelen.
Je kunt
zelfstandig en netjes werken. Ook ben je klantvriendelijk.
Je kunt flexibel omgaan met de wensen van cliënten en de opdrachten van je coördinator.
Je kunt werken volgens de afspraken die met de cliënt zijn gemaakt.
Wie zijn wij?
Primazorg Den Haag is een organisatie met veel ervaring binnen de thuiszorg, waarbij de wensen van onze cliënt vooropstaan. Onze zorgteams zijn klein en bestaan uit vaste medewerkers en er is altijd een vast aanspreekpunt op kantoor. Wij staan voor professionaliteit, betrouwbaarheid en medemenselijkheid. U wens is ons uitgangspunt. Ons motto luidt dan ook ieder mens is uniek.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een tijdelijk aanstelling. Salaris en inschaling zijn volgens CAO.
Enthousiast over deze functie?
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met uitgebreid CV. Je kunt je sollicitatie digitaal versturen naar info@primazorgdenhaag.nl of vul het sollicitatieformulier op onze website in.
Vakantiekracht Huishoudelijke hulp
Wij zijn per direct op zoek naar vakantiekracht voor de maanden juli, augustus en september.
Plaats in de organisatie
Ontvangt hiërarchisch leiding van de zorgcoördinator WMO. Ontvangt aanwijzingen van de cliënt. Daarnaast maakt de huishoudelijke hulp onderdeel uit van een (wijk)team waarin tevens huishoudelijke verzorgers en ambulante begeleiders werkzaam zijn.
Doel van de functie
Het verrichten van huishoudelijke taken in de woonomgeving van de cliënt.
Resultaatgebieden en taken
• Beschikbaar in de maanden juli en augustus.
• Verricht huishoudelijke werkzaamheden in de woonomgeving van de cliënt volgens indicatie, ondersteuningsplan en aanwijzingen van de cliënt.
• Schoonmaken van woonruimte, slaapruimte, sanitair, keuken (dagelijks of wekelijks onderhoud).
• Verzorgen van textiel (wassen, strijken).
• Onderhoud van kleding en schoeisel.
• Zorg voor voeding (voorbereiden, serveren, afwassen, opruimen).
• Bedden opmaken.
• Beperkte verzorging van huisdieren.
• Signaleert en rapporteert veranderingen in de leefsituatie van de cliënt.
• Spreekt met cliënten de werkzaamheden af.
• Voert periodiek overleg met collega’s en leidinggevende (o.a. werkbespreking).
• Kan deelnemen aan bijscholing.
• Werkt in voorkomende gevallen nieuwe medewerkers in van hetzelfde functieniveau.
• Oplettendheid is nodig bij het verrichten van de huishoudelijke werkzaamheden, alsmede bij het signaleren van veranderingen in de leefsituatie van de cliënt.
Functie eisen
• VMBO werk- en denkniveau.
• Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid is vereist in verband met het communiceren met cliënten en collega’s. Enige schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is vereist ten behoeve van rapportage.
• Is integer en heeft de plicht tot geheimhouding.
Enthousiast over deze functie?
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met uitgebreid CV. Je kunt je sollicitatie digitaal versturen naar info@primazorgdenhaag.nl of vul het sollicitatieformulier op onze website in.